Alicja Pyszka-Bazan jest znaną polską triathlonistką, byłą zawodniczką Bikini Fitness i… rekordzistką świata na dystansie 3x Ironman! Ta 32-letnia sportsmenka zbudowała imponującą…
Czy zawody związane z marketingiem mają przyszłość? Marketerzy na całym świecie coraz częściej zadają sobie pytania o dalsze losy branży. Dynamiczny rozwój…
Słyszałeś o najnowszej aplikacji Instagrama? Od 6 lipca 2023 roku użytkownicy IG mogą korzystać z Threads — nowego narzędzia od Mety, które…
Nie wszystkim przedsiębiorcom zależy na promowaniu swojej działalności na całą Polskę. Jeżeli prowadzisz zakład fryzjerski, kwiaciarnię albo lokal gastronomiczny, z pewnością chciałbyś…
Konieczność zadbania o środowisko naturalne to temat niezwykle popularny. W mediach społecznościowych, w radiu i telewizji słychać głosy mówiące o tym, że…
Czy nam się to podoba, czy nie, narzędzia oparte o sztuczną inteligencję, takie jak ChatGPT, nieodwracalnie zmieniają sposób naszej pracy. Odkąd to…
Dostosowywanie przekazu marketingowego – niezależnie od kształtu i formatu, jaki na koniec przybiera – z godziny na godzinę zyskuje nowy wymiar, dzięki…
Zakupy przeniosły się do Internetu, czy tego chcemy, czy nie. Czasy izolacji pandemicznej skutecznie ugruntowały nowe tory zakupowe. Taniej, bez wychodzenia ze…
Przyjmijmy, że marka jest jednocześnie firmą. Instytucją, która chciałby jak najlepiej wypadać we wszelkich rankingach, zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Spójność wizerunkowa…
Analiza działań, choć bywa niewdzięcznym zajęciem, pozwala czytać z historii firmy, jak z przysłowiowej otwartej książki. Wiedząc, jakie są dane dotyczące m.in.…
Marketing jest jedną z bardziej opłacalnych form promocji w sieci. Decydując się na buzz marketing, można nieraz zadbać o rozpoznawalność oferty na…
Działania posprzedażowe nie zawsze traktuje się tak samo, jak czynności prowadzące do realizacji zamówienia. Po sprzedaży klient otrzyma produkt, który kupił, po…