Czy nam się to podoba, czy nie, narzędzia oparte o sztuczną inteligencję, takie jak ChatGPT, nieodwracalnie zmieniają sposób naszej pracy. Odkąd to…
Dostosowywanie przekazu marketingowego – niezależnie od kształtu i formatu, jaki na koniec przybiera – z godziny na godzinę zyskuje nowy wymiar, dzięki…
Zakupy przeniosły się do Internetu, czy tego chcemy, czy nie. Czasy izolacji pandemicznej skutecznie ugruntowały nowe tory zakupowe. Taniej, bez wychodzenia ze…
Przyjmijmy, że marka jest jednocześnie firmą. Instytucją, która chciałby jak najlepiej wypadać we wszelkich rankingach, zarówno finansowych, jak i wizerunkowych. Spójność wizerunkowa…
Analiza działań, choć bywa niewdzięcznym zajęciem, pozwala czytać z historii firmy, jak z przysłowiowej otwartej książki. Wiedząc, jakie są dane dotyczące m.in.…
Marketing jest jedną z bardziej opłacalnych form promocji w sieci. Decydując się na buzz marketing, można nieraz zadbać o rozpoznawalność oferty na…
Działania posprzedażowe nie zawsze traktuje się tak samo, jak czynności prowadzące do realizacji zamówienia. Po sprzedaży klient otrzyma produkt, który kupił, po…
Nawet najbardziej obiecujący biznes nie zapewni tak dobrych perspektyw, jeśli nie podeprze się go odpowiednią promocją. Nieraz jednak na marketing przeznacza się…
Marketing lokalny jest bardzo zbliżony do tradycyjnego, zwłaszcza gdy mówi się o tej promocji, która jest skierowana do internautów. Coraz większa liczba…
To właśnie influencer marketing jest obecnie jednym z najlepiej rozwijających się rodzajów marketingu internetowego. Nawiązanie współpracy z popularnymi Influencerami to najprostszy i…
Dzisiaj każdy, komu zależy na polepszeniu wyników sprzedaży, korzysta z social mediów. Portale społecznościowe to również miejsca prywatnych spotkań, a także służące…
Początek roku to świetny moment, by spojrzeć w przyszłość i zastanowić się nad trendami, które pojawią się lub rozwiną w marketingu podczas…