Skip to content Skip to footer

Pobierz bezpłatnie e-book i poznaj skuteczny marketing w branży medycyny estetycznej
Jak reklamować piękno?

 

Niezwykle dynamicznie rozwijająca się w ostatnich latach branża medycyny estetycznej wymaga przemyślanego oraz rozbudowanego marketingu, aby móc nieustannie docierać do nowych klientów i zdobywać przewagę nad konkurencją. Dobra strategia marketingowa dla salonu, gabinetu czy kliniki medycyny estetycznej powinna dziś skupiać się przede wszystkim na działaniach w Internecie, obejmujących m.in.: content marketing, branding czy pozycjonowanie strony. Wszystkie te działania pomogą Ci wypromować swoją działalność i zwiększyć zyski.

Konkurencja w branży jest duża. Medycyna estetyczna wciąż się rozwija i szuka nowych nisz, dzięki którym może efektywnie sprzedawać swoje usługi. Warto mieć rękę na pulsie, nieustannie poszerzając swoją wiedzę. Dlatego też zdecydowałem się na przygotowanie tego krótkiego e-booka. Zdobędziesz dzięki niemu podstawowe informacje na temat marketingu w branży estetycznej, poznasz sposoby na skuteczną reklamę swojej działalności i wdrożysz rozwiązania, które przyniosą pozytywne, wymierne efekty.

Gościnnie: Dr Karolina Pazera oraz Nataniel Łątka (Grafik i projektant UX/UI).

Co znajdziesz w treści e-booka?

 

1. Wstęp

2. Jak podejść do marketingu w branży medycyny estetycznej?

2.1. Dobra strategia marketingowa podstawą sukcesu
2.2. Jak przygotować strategię marketingową? 

3. Strona internetowa, czyli wizytówka salonu medycyny estetycznej
3.1. Dokładne opisy poszczególnych zabiegów
3.2. Cennik
3.3. Informacje o pracownikach
3.4. Kategorie zabiegów
3.5. Responsywność strony (RWD)
3.6. Czas wczytania strony i wskaźnik PageSpeed
3.7. Informacje o gabinecie medycyny estetycznej
3.8. Zdjęcia, filmy, wirtualny spacer po klinice
3.9. Opinie klientek na temat gabinetu 
3.10. Dane kontaktowe, godziny pracy i mapa dojazdu
3.11. Dodatkowe kafelki, czyli odnośniki do mediów społecznościowych
3.12. Narzędzia do rezerwacji spotkań
3.13. Pozycjonowanie strony internetowej
3.14. Analityka i śledzenie ruchu

4. Content marketing w branży medycyny estetycznej

4.1 Co powinien zawierać content marketing w branży medycyny estetycznej?
4.2. Media społecznościowe a content dla gabinetu medycyny estetycznej
4.3. Fanpage na Facebooku – jakimi treściami warto go wypełnić?
4.4. Zdjęcia i wideo reklamowe – zatrudnienie specjalistów czy samodzielna realizacja?

5. Branding – dlaczego warto budować swoją markę?
5.1. Siła ambasadorów, czyli user-generated content 

6. Influencer marketing – czy warto współpracować z gwiazdami?

7. Opinie klientów – o czym trzeba pamiętać?

8. Marketing offline – dlaczego może być nieefektywny? 

9. Płatne kampanie reklamowe – Google Ads czy Facebook Ads?

10. Współpraca ze specjalistami. Na co zwrócić uwagę, wybierając agencję marketingową?
10.1. Cechy profesjonalnej agencji marketingowej 
10.2. O czym warto pamiętać przy współpracy z agencją reklamową? 

11. Podsumowanie