O CZYM JEST E-BOOK
Marketing to nieustanny wyścig, w którym nagrodą jest pozyskanie klienta. W dzisiejszym sporcie, imwięcej pieniędzy, tym lepszy sprzęt, trenerzy, infrastruktura itd., co bezpośrednio przekłada się na wyniki. Podobnie jest w marketingu, gdzie największe podmioty zdominowały niewielkie firmy dzięki nieporównywalnie większym budżetom, umożliwiającym prowadzenie ogólnopolskich kampanii na największą skalę. Czy to oznacza, że małe firmy powinny pogodzić się ze swoją pozycją i nie podnosić rękawic do walki z gigantami? Absolutnie nie, ponieważ walka z największymi może być zwycięska, jeśli podejmie się ją w odpowiednich obszarach.
#SPIS TREŚCI
- Wprowadzenie
- Stwórz profesjonalną markę
- Marketing masowy vs marketing relacyjny
- Nie szukaj klientów – znajdź współpracowników! Jak nawiązać kontakt bezpośredni?
- Marketing w social media
- Odezwij się na forum
- Pozycjonowanie, czyli jak zwiększyć przychód
- i zyskać renomę
- Działania on-site i off-site
- Pozycjonowanie lokalne – zdominuj swój region
- Szkolenia audiowizualne
- Podsumowanie
O MNIE
Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą kreatywną. Współpracuje z przedsiębiorcami z UE, zapewniając im wszechstronne wsparcie w zakresie marketingu internetowego, brandingu oraz promocji w Social Media. W swojej pracy kładzie akcent na tworzenie renomy marki oraz aktywne budowanie pozytywnych relacji z Kontrahentami z Polski oraz innych krajów europejskich. Profesjonalista i pasjonat nowoczesnych technologii, doceniający ich znaczenie dla procesów biznesowych.